رئیس مرکز صدور مجوزهای پلیس راهور تهران بزرگ تشریح کرد:

قانون تبلیغات روی بدنه خودروها

مراسم وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر شهیدان
مراسم وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر شهیدان "علیرضا کیخا" و وظیفه "مبین رشیدی" با حضور معاون عملیات فراجا، مسئولان نظامی و انتظامی سیستان و بلوچستان و جمعی از مردم شهیدپرور استان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۱۵۴۹۹

به گزارش جام جم آنلاین، مراسم وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر شهیدان "علیرضا کیخا" و وظیفه "مبین رشیدی" با حضور سردار ساجدی‌نیا معاون عملیات فراجا، مسئولان نظامی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان و جمعی از مردم شهیدپرور استان در شهر زاهدان برگزار شد.

تعداد بازدید : 179

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: امروز شیعه و سنی با حضور پرشور خود، نقشه‌های دشمنان را نقش‌برآب کردند، شهیدان ما زنده‌اند و در جوار حق رزق و روزی می‌خورند و از مقام بالایی برخوردارند.

اوایل صبح روز گذشته 4 تروریست مسلح قصد ورود به محوطه اصلی کلانتری 16 زاهدان را داشتند که با هوشیاری سرباز وظیفه نگهبان درب اصلی مقر انتظامی، تروریست‌ها در اقدام اولیه خود جهت ورود به محوطه اصلی کلانتری ناکام ماندند و در همان لحظات ابتدایی درگیری با مأموران انتظامی یک نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسید.

در ادامه با حضور مقتدرانه مأموران پلیس مستقر در مقر انتظامی و پس از ناکامی تروریست‌ها در ورود به محوطه اصلی کلانتری، مهاجمین مسلح وارد برجک‌های نگهبانی کلانتری شدند و اقدام به تیراندازی کورکورانه به اطراف و درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و انتظامی کردند که با آتش پرحجم مأموران پلیس، در این درگیری هر 4 تروریست تا دندان مسلح در صحنه به هلاکت رسیدند و از آنها 4 قبضه سلاح جنگی، 7 نارنجک و چند جلیقه انتحاری کشف شد. در جریان این درگیری سرباز وظیفه "مبین رشیدی" و استواریکم کادر "علیرضا کیخا" به شهادت رسیدند.

مبین رشیدی سرباز وظیفه 21ساله اهل شهرستان زهک، اهل‌سنت و بلوچ بود. مبین مجرد بود و 18 ماه خدمت کرده بود. یک ماه اضافه‌خدمت این سرباز چندی پیش با عفو رهبری بخشیده شده بود و روزهای پایانی خدمتش را می‌گذراند./تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها